fredag 17. juni 2011

Bryllupsplanlegging

Forrige fredag gikk svarfristen ut og vi har fått mange telefoner både fra nord og sør i landet. Foreløpig ser det ut som det blir ca 50 -52 gjester som vil feire dagen sammen oss! Dette blir stas! Gjestene er en god blanding av gamle og nye venner av meg og Kay og familie fra Lofoten, Vesterålen, Oslo og Risør.

Den siste uken har gått til planlegging og bestilling av en del praktiske ting som skal ta sted den første oktober...  Det ser ut som vi har skaffet oss kul transport fra kirken til Ekebergrestauranten i hvert fall :) Det har også ordnet seg med fotograf for dagen, kreative Agneta Burnett, som jeg gikk på  Foss sammen med. Takk Agneta! I løpet av helgen skal jeg også prøve å lage noen linker til hva vi ønsker oss av gaver. Syns det er fryktelig vanskelig å sette opp ønskelister... God helg!
- Line -



5 kommentarer:

  1. Åååå så bra!!! Da kommer det jo mange! Blir hyggelig å treffe alle :) Kult at Agneta stiller opp som fotograf :) Nå er jeg veldig spent på hva dere har bestillt som du ikke nevner her *lurelurelure* ;)

    Klem fra mæi ")

    SvarSlett
  2. Selv om jerg ikke tilhører eliten så håper jeg at deter i orden at jeg følger med litt her. SPENENDE !!!

    SvarSlett
  3. Berit: Du er selvføgelig velkommen til å lese bloggen så mye du vil! Dere er mye mer erfarne bloggere enn meg og kom gjerne med tips på oppsett eller generelle bryllups tips! Maria: Noe må jo være en overraskelse..hehe. Det blir spennende å sette alle vi kjenner sammen i ett rom og se om praten går av seg selv.Spennende! Klem

    SvarSlett
  4. Kan jeg legge inn et ønske om å få sitte med Lasse, eller i hvertfall 1 jeg kjenner. Syns det er helt jævlig når folk med vilje plasserer alle med ukjente, da går ikke praten like lett, har vært borti det, gud så pinlig!! Men det er hva jeg syns da, hehe.. :)

    Klem :O)

    SvarSlett
  5. Det er helt greit Maria! Vi hadde tenkt at alle skulle sitte sammen med noen kjente :-)

    SvarSlett